CUSTOMER DIRECTING: EEN TOTAALSTRATEGIE VOOR MARKETING NIEUWE STIJL

Is uw marketingstrategie al getransformeerd naar de eisen van de moderne consument: geen massabombardementen meer, maar hyperpersoonlijk precisiewerk -  fact based. data based, real time en right time. Prisma Direct maakt van deze transformatie een ijzersterk succesverhaal. Met Customer Directing bieden we een totaalstrategie waarmee u de wind (weer) in de zeilen krijgt. Gun uzelf tien waardevolle minuten en lees wat we voor u kunnen betekenen.

De kracht zit in de combinatie

Met Customer Directing bent u bent niet alleen veel beter, maar ook goedkoper uit. Dat is de ijzersterke propositie van Prisma Direct, al 25 jaar loyalty- en direct marketingexpert voor A-merken in Nederland. Hieronder leest u meer over de drie hoofdpijlers van Customer Directing: Insights, Directing en Connecting. Let wel: de kracht zit in de combinatie. De magie ontstaat als alles samenwerkt.

Insights

Bijna elk bedrijf verzamelt klant-data. Succesvol? Dat hangt van de kwaliteit en actualiteit van de verzamelde data af. Alles begint bij een centraal en vooral actueel en gevalideerd klantbeeld.

Directing

Een klant denkt dat hij zelf beslist. En uiteindelijk doet hij dat ook. Wilt u hem begeleiden naar de juiste keuze? Daar hebben wij diverse vernieuwende en creatieve mogelijkheden voor.

Connecting

Er is een strategie en er is een infrastructuur voor de uitvoering. Daar nauw mee verbonden, is de vraag langs welke kanalen uw boodschap het beste bij uw klanten uitkomt. Dat is de hamvraag van Connecting.

Blog

http://prismadirect.nl/sites/default/files/goedopweg_header_2.jpg

Ein werkelijke doorbraak

Lesen Sie mehr

http://prismadirect.nl/sites/default/files/blog_tweedebg_groot_0.jpg

Der Oplossing binnen Handbereik

Lesen Sie mehr

http://prismadirect.nl/sites/default/files/blog_tweedebg_groot.jpg

Mit kop en schouders erbovenuit.

Lesen Sie mehr

http://prismadirect.nl/sites/default/files/blogafbeelding_groot.jpg