Realtime analyse & reporting

A la minute en hyperrelevant kunnen inspelen op kansen – dat is uw nieuwe werkelijkheid met onze realtime analyses

Een bedrijf kan bakken data verzamelen, maar zonder een goede analyse, is het eerder ballast dan beloning. De heilige graal in data-analyse is inzicht in realtime tendensen. Realtime, als in a la minute.

Welkom op de kansenparade

Alle data slim gecombineerd

Prisma Direct geldt als voorloper op dit terrein. We ontginnen hiervoor een zo breed mogelijk pallet aan informatie: CRM data, tweets, blogs,online product reviews, aankoopgeschiedenis, web content, social en nog veel meer. In vaktermen: we combineren historische, actuele, gestructureerde en ongestructureerde data. 

Onze zeer geavanceerde realtime analyse is erop gericht relevante patronen, gedrag meteen te herkennen en zelfs te voorspellen. Op overzichtelijke dashboards maken we deze interpretaties inzichtelijk. Onze klanten hebben hier realtime inzage in. Uiteraard kijken onze campagne managers mee. Zij zorgen dat uw marketeers niets missen en accuraat inspelen op kansen.

Het effect van uw acties

Uw acties zijn natuurlijk ook onderdeel  van de analyse. Wat is het effect van een boodschap over kanaal x? Hoe reageert target groep y op een actie? U ziet het realtime op uw beeldscherm.

Welkom in de wondere wereld van Customer Directing.