Campagne management

Voorbij de klassieke campagne

We noemen het nog campagnes, maar in de wondere wereld van realtime, data-driven marketing is het beter te spreken van een permanente customer journey.

 

Slimme samenwerking

De klassieke campagne is beperkt, in tijd en bereik. Een klant die een campagne negeert (de meeste) doet niet meer mee. Bij een customer journey is er een road map met vele keuzes en afslagen. Gaat een klant naar links, dan leidt dat tot een nieuwe actie. Gaat de klant naar rechts, dan start er vanaf daar weer een journey. Zo blijft u inspelen op alles wat maar kan gebeuren.  

De campagne managers van Prisma Direct zijn bijzonder bedreven in het uitstippelen en vormgeven van slimme roadmaps. Ze werken hierbij nauw samen met uw marketeers. Tijdens de journey zelf, is die samenwerking niet minder belangrijk. Onze campagne managers zien toe op de realtime datastromen en spelen dit door aan uw marketeers. Het is een schat aan informatie, een wereld aan kansen om op in te spelen. Uw marketeers gaan weer doen waar ze goed in zijn. 

 

Een kwantumsprong vooruit

Noem het gerust een astronomische vooruitgang ten opzichte van ouderwetse bulkmarketing. Het is onvermijdelijk dat uw marketing ROI sterk toeneemt. Uw klanten zullen u waarderen omdat u ze niet meer lastig valt met irrelevante informatie, maar slim inspeelt op hun persoonlijke behoeften.

Tel uit uw winst.