Connecting

Er is een strategie en er is een infrastructuur voor de uitvoering. Daar nauw mee verbonden, is de vraag langs welke kanalen uw boodschap het beste bij uw klanten uitkomt. Dat is de hamvraag van Connecting. Door de kanalen slim te kiezen, komt u boodschap op het juiste moment en op de meest prettige manier bij uw klanten aan. Zo ontstaan tevreden klanten, ambassadeurs van uw merk.

 

Mix it!

Binnen direct marketing bestaat een breed scala aan kanalen: mobiel, apps, social media, email, traditionele mailings, klantenkaarten, giftcards etc. Ze hebben allemaal hun eigen, unieke functies. Een mobiele telefoon verklapt waar de ontvanger zich bevindt en is altijd bij de hand. Social media laat zich makkelijk delen. Oudere mensen lezen graag papieren mailings. Giftcards kunnen nieuwe klanten naar uw bedrijf lokken.

Natuurlijk is het soms zinvol een los kanaal, zoals giftcards of e-vouchers, in te zetten, maar in de meeste gevallen biedt een mix van kanalen het meeste rendement. Hoe beter de mix, hoe soepeler het doorlopen van de customer journey verloopt. De heilige graal is dat de klant alleen maar relevante informatie krijgt, precies op het juiste moment en via zijn voorkeurskanalen.

klantenkaart
Alleen bij Prisma Direct: 30 miljoen plastic cards per jaar

De ervaring en mogelijkheden van Prisma Direct op het gebied van Connecting gaan een stukje verder dan de concurrentie. We zijn thuis in alle kanalen, maar zijn bovendien gespecialiseerd in plastic cards. We produceren er 30 miljoen per jaar: van klantenkaarten tot gift cards, tot prepaid – en game cards. De toepassingen zijn legio en voor wie het slim toepast, bieden cards een waardevolle bijdrage aan het creëren van loyalty.

Een andere bijzondere troefkaart van Prisma Direct is de mogelijkheid uw mailings aan ons uit te besteden. Prisma Direct beschikt over een groot, modern pakhuis voor distributie en verzending van al uw vaste en incidentele mailings. We regelen de respons en het databeheer. De winst is niet alleen minder kopzorgen, maar in veel gevallen ook minder onkosten

De grootste winst

Van strategie tot uitvoering tot middelen - bij Prisma Direct vindt u het onder één dak. Daar kleven krachtige voordelen aan: flexibiliteit, lagere kosten, snelheid, expertise. Maar de grootste winst zit in de samenhang. Direct Marketing staat of valt bij een integrale totaalaanpak. Dat is wat wij leveren met Customer Directing: het hele pakket, naadloos op elkaar afgestemd. Let the magic begin.

Prisma Direct zorgt ervoor dat uw klant het gevoel heeft dat hij persoonlijk wordt aangesproken. Bij elk contact. De juiste boodschap, via het juiste kanaal en op het juiste moment.