Customer Directing

De revolutie van marketing automation te complex? Kijk uit: besluiteloosheid was nog nooit zo dodelijk. Reuzen vallen om, iconen zijn niet meer veilig. Het klinkt misschien als bangmakerij uit een slechte film, maar wie de krant leest, weet dat het realiteit is. Als u wil overleven, moet u transformeren: totaal en integraal en een beetje rap ook.
De meeste grote bedrijven onderkennen het belang en de urgentie, maar komen niet verder dan halve maatregelen. Het optuigen van een omnichannel marketingstrategie is te complex, het is niet duidelijk wat de klant wil, er moet juist bezuinigd worden… De uitdagingen zijn legio, de kennis is beperkt. De oplossing van dit dilemma? Besteed het uit.

Winst op alle fronten

Met Customer Directing biedt Prisma Direct een totaaloplossing voor marketing en loyaliteit. Dat begint met een zeer verhelderend proces waarin we samen de visie en strategie opzetten. De uitvoering en monitoring van het strategisch plan ligt daarna bij ons. Uw marketing, sales en ict kunnen zich weer richten op hun kerntaken en doen waar ze goed in zijn, in een optimale bezetting, met maximale efficiëntie.

Het resultaat is winst op alle fronten. Eindelijk plukt u de zoete vruchten van een fact based, data based, real time en right time marketing strategie. Uw klanten komen haarscherp in beeld en krijgen relevante, persoonsgebonden communicatie en beloning. Het is onvermijdelijk: uw share of wallet gaat omhoog. Aan de andere kant van de streep is er geen kostbare verspilling meer binnen en tussen uw marketing, sales en ict.

De kracht zit in de combinatie

Met Customer Directing bent u niet alleen veel beter, maar ook goedkoper uit. Dat is de ijzersterke propositie van Prisma Direct, al 25 jaar loyalty- en direct marketingexpert voor A-merken in Nederland. In de video ziet u meer over de drie hoofdpijlers van Customer Directing: Insights, Directing en Connecting. Let wel: de kracht zit in de combinatie. De magie ontstaat als alles samenwerkt.

 

 

 

 

Cases

loyaliteit
Loyaliteitsprogramma 3.0

Een leverancier van authentieke, innovatieve en technisch zeer geavanceerde outdoor materiaal wil haar klanten beter in kaart krijgen en een trouwe groep klanten om zich heen verzamelen. Klanten die uiteindelijk fans worden. 

Lees meer
Migratie van offline naar digitaal

Eind 2014… Een landelijke vereniging heeft gevraagd om zo efficiënt mogelijk 35.000 pasfoto’s te digitaliseren met de juiste lidmaatschapsdata. De scankwaliteit moest in verschillende resoluties een goede foto opleveren. Daarnaast moest de pasfoto’s en bijbehorende lid data 100% integer zijn.

Lees meer