Hoe val je tegenwoordig nog op?

08-09-2015

Hoe verras je een B2B-prospect op een prikkelende manier?

Dat was de vraag die wij onszelf stelden bij de introductie van onze nieuwe & innovatieve propositie 'Customer Directing'. We wilden in direct contact komen met CEO's en Marketing directeuren uit verschillende branches. Dat was makkelijker gezegd dan gedaan! 

 

Aan tafel komen bij prospects

'Waarom bellen we ze gewoon niet?' leefde er bij onze mensen en dat is nu precies wat we zijn gaan doen. Het doel was om aan tafel te komen bij onze prospects, zodat wij face-to-face onze visie op Loyalty 3.0 en de mogelijkheden van ons Customer Directing kunnen toelichten. Door de specifieke vraag van de potentiële klant aan te horen, kunnen we zo op maat aangeven op welke manier het platform z'n vruchten kan afwerpen voor de betreffende organisatie. Tot nu toe is het gelukt om maar liefst 14 concrete afspraken te maken na het versturen van 60 telefoontjes!

Ben je benieuwd naar onze aanpak? Bij MarketingTribune vonden ze onze campagne zo uniek dat ze er in de nieuwste uitgave een artikel aan hebben gewijd. Lees hier meer over onze aanpak en wat de eerste resultaten van de campagne zijn. 

Real-time personalisatie verhoogt klantloyaliteit

Prisma Direct brengt loyaliteitsprogramma’s naar the next level.

Lees meer

http://prismadirect.nl/sites/default/files/PD_Gift_shopping%20blog.jpg

Nu ook Instagram advertenties via het Customer Directing platform

Het Customer Directing platform van Prisma Direct beschikt nu over de Instagram advertentie API! Facebook-, Twitter- en LinkedInadvertenties konden al vanuit dit centrale punt ingepland en gemanaged worden. 

Lees meer

http://prismadirect.nl/sites/default/files/Blog_Instagram_0.jpg

Is loyalty dood?

Wij Nederlanders staan te boek als fervent puntenspaarders. Bij veel van onze vertrouwde retailers sparen wij braaf onze punten. Hoe lang gaat dit nog door, is het einde van traditionele spaarprogramma’s in zicht?

Lees meer

http://prismadirect.nl/sites/default/files/11_Footer_1450%20x%20317.jpg

Wat bepaalt het succes bij Omnichannel communicatie?

Je kunt geen BLOG, website of white paper meer  lezen of het gaat om het Omni Channel tijdperk en de technieken die voor iedereen beschikbaar zijn om met de klant in contact te komen. Loyaliteit en engagement zijn de termen die we het meest gebruiken om aan te geven wat we willen realiseren.  

Lees meer

http://prismadirect.nl/sites/default/files/shutterstock_186260855%20-worsten%20ZW.jpg

10 tips voor Social engagement

De volgende 10 tips helpen om succesvol uw klanten en prospects te betrekken bij uw merk, ongeacht in welke branche u werkt.

Lees meer

http://prismadirect.nl/sites/default/files/Winkelend%20publiek%20ZW.jpg