CUSTOMER DIRECTING: EEN TOTAALSTRATEGIE VOOR MARKETING NIEUWE STIJL

Is uw marketingstrategie al getransformeerd naar de eisen van de moderne consument: geen massabombardementen meer, maar hyperpersoonlijk precisiewerk -  fact based. data based, real time en right time. Prisma Direct maakt van deze transformatie een ijzersterk succesverhaal. Met Customer Directing bieden we een totaalstrategie waarmee u de wind (weer) in de zeilen krijgt. Gun uzelf tien waardevolle minuten en lees wat we voor u kunnen betekenen.

De kracht zit in de combinatie

Met Customer Directing bent u bent niet alleen veel beter, maar ook goedkoper uit. Dat is de ijzersterke propositie van Prisma Direct, al 25 jaar loyalty- en direct marketingexpert voor A-merken in Nederland. Hieronder leest u meer over de drie hoofdpijlers van Customer Directing: Insights, Directing en Connecting. Let wel: de kracht zit in de combinatie. De magie ontstaat als alles samenwerkt.

Insights

Bijna elk bedrijf verzamelt klant-data. Succesvol? Dat hangt van de kwaliteit en actualiteit van de verzamelde data af. Alles begint bij een centraal en vooral actueel en gevalideerd klantbeeld.

Directing

Een klant denkt dat hij zelf beslist. En uiteindelijk doet hij dat ook. Wilt u hem begeleiden naar de juiste keuze? Daar hebben wij diverse vernieuwende en creatieve mogelijkheden voor.

Connecting

Er is een strategie en er is een infrastructuur voor de uitvoering. Daar nauw mee verbonden, is de vraag langs welke kanalen uw boodschap het beste bij uw klanten uitkomt. Dat is de hamvraag van Connecting.

Blog

Real-time personalisatie verhoogt klantloyaliteit

Prisma Direct brengt loyaliteitsprogramma’s naar the next level.

Lees meer

http://prismadirect.nl/sites/default/files/PD_Gift_shopping%20blog.jpg

Hoe val je tegenwoordig nog op?

Hoe verras je een B2B-prospect op een prikkelende manier?

Dat was de vraag die wij onszelf stelden bij de introductie van onze nieuwe & innovatieve propositie 'Customer Directing'. We wilden in direct contact komen met CEO's en Marketing directeuren uit verschillende branches. Dat was makkelijker gezegd dan gedaan! 

 

Lees meer

http://prismadirect.nl/sites/default/files/Mini-phone-campagne-zw.jpg

Nu ook Instagram advertenties via het Customer Directing platform

Het Customer Directing platform van Prisma Direct beschikt nu over de Instagram advertentie API! Facebook-, Twitter- en LinkedInadvertenties konden al vanuit dit centrale punt ingepland en gemanaged worden. 

Lees meer

http://prismadirect.nl/sites/default/files/Blog_Instagram_0.jpg

Is loyalty dood?

Wij Nederlanders staan te boek als fervent puntenspaarders. Bij veel van onze vertrouwde retailers sparen wij braaf onze punten. Hoe lang gaat dit nog door, is het einde van traditionele spaarprogramma’s in zicht?

Lees meer

http://prismadirect.nl/sites/default/files/11_Footer_1450%20x%20317.jpg

Wat bepaalt het succes bij Omnichannel communicatie?

Je kunt geen BLOG, website of white paper meer  lezen of het gaat om het Omni Channel tijdperk en de technieken die voor iedereen beschikbaar zijn om met de klant in contact te komen. Loyaliteit en engagement zijn de termen die we het meest gebruiken om aan te geven wat we willen realiseren.  

Lees meer

http://prismadirect.nl/sites/default/files/shutterstock_186260855%20-worsten%20ZW.jpg

Cases

loyaliteit
Loyaliteitsprogramma 3.0

Een leverancier van authentieke, innovatieve en technisch zeer geavanceerde outdoor materiaal wil haar klanten beter in kaart krijgen en een trouwe groep klanten om zich heen verzamelen. Klanten die uiteindelijk fans worden. 

Lees meer
Migratie van offline naar digitaal

Eind 2014… Een landelijke vereniging heeft gevraagd om zo efficiënt mogelijk 35.000 pasfoto’s te digitaliseren met de juiste lidmaatschapsdata. De scankwaliteit moest in verschillende resoluties een goede foto opleveren. Daarnaast moest de pasfoto’s en bijbehorende lid data 100% integer zijn.

Lees meer